Battlefield 4 : La patch Xbox One débarque enfin !

Tout ce qui se rapporte à l'actualité du jeux vidéo
loveandpeace
Maître Ninja
Messages : 1182
Inscription : 19 août 2013, 16:51
Titre : Rédacteur
Localisation : Bordeaux

Battlefield 4 : La patch Xbox One débarque enfin !

Message par loveandpeace » 15 janvier 2014, 20:10

Alors que les machines Sony et les PC ont déjà été patchés depuis quelques jours, la Xbox One vient tout juste de recevoir sa MAJ aujourd’hui, qui est censée corriger de nombreux bugs liés au multijoueur de Battlefield 4 !

Vous devez donc trépigner d'impatience de savoir ce qu'améliore ce patch, attendu comme le messie ! Alors, on ne vous fera pas languir plus longtemps :

 


"Jan 15 Xbox One Game Update Notes

Various fixes for improving general stability

Fixed various random deadlocks (the so called “sound loop crash”)

Fixed flickering in map and minimap on Rogue Transmission and Operation Locker

Fixed issue with player spawning under the map in Lancang Dam

Fixed broken collision on containers with open doors. The bug previously made grenades bounce back even though the doors were open

Fixed an occasional bug where players could experience intermittent engine sound dropouts when driving wheeled IFVs

Fixed camera glitch when switching weapons while moving in crouch

China Rising: Fixed animation glitch for motorbike passengers ocuring when aiming

Increased damage by 25% for the Stealth Jet 20mm cannons

Normalized repair rates across all vehicles. Vehicles with lower health points, like aircraft and transport vehicles, now repair more slowly than before

Fixed a bug where the M1 Abrams Coaxial HMG ammo box was occasionally blocking the driver’s camera

Fix for friendly marker not always showing when needed to, resulting in players shooting team members

Fixed problem with killer health in kill card not being correctly updated (showing 100% health even though the soldier was hurt)

Fixed a bug where players’ rank icons in the scoreboard would not be updated

Fixed issue with soldier health showing 1 HP in killcard instead of 0 HP

Fixed a player feedback timing issue where blood was appearing before other damage indicators, and before damage was actually done

Reduced the risk of single player campaign save file becoming corrupt"
David Giordano dit Loveandpeace. Rédacteur, newseur et testeur pour ConsoleFun.fr
Le jeu vidéo est-il un art ?
Si vous posez la question c'est que vous n'avez pas assez joué aux jeux vidéo !

Répondre

Revenir à « News de jeux vidéo »